Schijn bedriegt

5 juli 2016 - Joshua Tree, California, Verenigde Staten

Zondag naar Lake Havasu gereden. We staan met de camper op het strand. Een super plek. Uitzicht op het meer. Je zou zeggen een droomplek. Dat is het ook qua uitzicht, maar het idylische wordt verstoord door Amerikanen die met speedboten over het meer varen met motoren van minstens 250 pk. Dit gebeurd van 08.00 -00.00 uur.
Om het geheel af te maken; het is 46 graden en in het meer 35 graden. Dit gebeurd 24 uur per dag. Het water uit de koude kraan is kokend heet.

Toch zitten we nu vol verwachting in onze stoeltjes, op het strand, te wachten op het beloofde vuurwerk. Het is vandaag namelijk 4th of july. De caissière had zich vandaag ook mooi gemaakt voor deze feestdag. Overal kun je vlaggetjes etc kopen.

Oh ja, de buurman moet gedacht hebben 'ik ga op reis en ik neem mee: camper, boot, auto en terreinwagen

IMG_5047IMG_5050IMG_5062FullSizeRenderIMG_4834FullSizeRender

1. Caroline Hoogenraad:
    7 juli 2016
    Lieve Marja, Eric en Jasmijn, op m'n gemak heb ik nu even jullie verhalen achter elkaar gelezen en ook de foto's nogmaals bewonderd. Wat een mooie en indrukwekkende reis hebben jullie gemaakt!
    Nog even en dan alweer op huis aan. Geniet nog even van The United States en alvast een goeie reis naar huis, liefs Caroline